آموزش رابطه زناشویی بلاگ

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی

آموزش رابطه زناشویی بلاگ

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی , رابطه زناشویی و مطالب مفید در این زمینه قعالیت دارد
پیوندها
شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۴۴ ب.ظ

ترک رابطه جنسی برای چند روز و عوارض آن

عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی

برقراری رابطه جنسی و ازدواج فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر ان روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.رابطه جنسی


همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار سخت می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت  تقریبا   طولانی دچار عوارضی خواهند شد.

1- افزایش استرس با تفریق رابطه جنسی:

داشتن رابطه عشقی با شریک حیات گرد از بهترین روش های خلاصی از استرس است . در شرایط پر اضطراب حیات های معاصر داشتن رابطه ازدواج به صورت منظم توصیه می شود. رابطه جنسی با برپایی تعادل در عملکرد مغز و تقویت توانایی فیزیکی تن قدرت تن را در مساوی دفع استرس بالا می برد و به طبع با توقف این رابطه فرد در این شرایط لاغر تر خواهد بود.

2- تفریق خودباوری و اعتماد به نفس با قطع رابطه جنسی:

مطالعات مفصل و دقیق پرتو می دهد که رابطه جنسی باعث افزایش خودباوری شده و فرد را به حس خوبی در ارتباط با خودش می رساند.


در طول سررسید انزال، تستوسترون، استروژن و پرولاکتین به سرعت منتشرمی شود که تمام آنها حس مثبت اندیشی را در فرد برپایی می کند. 

3- رابطه تفریق رابطه جنسی با سخت قلبی:

یکی از اصلی ترین عوارض توقف رابطه جنسی برای زنان و مردان استقرار ضعف در قلب است. از آنجایی که رابطه جنسی یک کار و جنبش جسمی مفید تلقی می شود قلب بدین وسیله به نوعی ورزش می کند .


جالب است بدانید مردانی که در طول هفته اغلب از دو بار رابطه جنسی تندرست داشته باشند خطر تاختن ها و مرض های قلبی را در خویش الی بی گمان قابل توجهی کاهش دیتا اند.

4- انزال زودرس و نعوظ بعد از کاهش رابطه جنسی :

در توصیف این گزینه باید گفت بررسی ها تغییر ناپذیر کرده اند افرادی که به طور طبیعی در هفته بیش از یک مرتبه رابطه جنسی داشته باشند از نعوظ و انزال دیررس در امان خواهند بود . به طبع اگر رابطه ازدواج با وقفه طولانی تری تکرار شود نعوظ را نیز تشدید خواهد کرد.

5- ضعیف شدن تن در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا پس از توقف رابطه جنسی

با توقف رابطه زناشویی بدن در مساوی ریزاندامگان ها لاغر تر خواهد بود و سریعتر بیماری را به خویش راه خواهد عدل به خصوص ویروس زکام و آنفولانزا . محققان دانشگاه "ویل بیر" در پنسیلوانیا دریافتند که افرادی که هفته ای 2 مرتبه رابطه زناشویی دارند تن مقاوم تری در مساوی ویروس ها خواهند داشت. 

6- افزایش شایستن ابتلا به عفونت ادراری با کاهش رابطه جنسی:

بعد از تقرب عفونت های دستگاه ادراری فرصت این را دارند که با وارد شدن به مجرای دفع از بدن بیرون شوند ولی با توقف این رابطه امکان دفع عفونت ها زیاد کمتر خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۸
مصطفی پیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی