آموزش رابطه زناشویی بلاگ

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی

آموزش رابطه زناشویی بلاگ

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی , رابطه زناشویی و مطالب مفید در این زمینه قعالیت دارد
پیوندها
جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۲۰ ق.ظ

ممنوعیت های عمل لابیوپلاست برای زنان چیست ؟

یکی از انواع جراحی های زیبایی واژن ، عمل جراحی لابیاپلاستی است که بر روی لابیا یا همان لبه های اطراف واژن که برای ایجاد تقارن بین لبه های واژن سپریدن می شود. این جراحی پلاستیک برخی مواقع به همراه جراحی واژینوپلاستی سپریدن گیرد.


برخی ممکن است به دنبال تسکین درد ناحیه تناسلی خویش باشند، در حالی که بعضی سایر تنها برای زیبایی واژن یا تنگ کردن واژن و ظاهر آن جراحی لابیاپلاستی را انتخاب می کنند، چرا که برخی مواقع بدلیل رابطه ازدواج و زایمان فرم واژن تغییر می کند. به راستی عمل لبیوپلاستی به هدف تغییر شکل و اندازه لابیا اتمام می شود.


در این مقاله به سوالات و مسائل زیر می پردازیم :

هزینه عمل لابیاپلاستی و هزینه عمل تنگ کردن واژن چقدر است ؟

آیا دختران باکره هم میتوانند عمل لابیاپلاستی کنند؟

لابیا پلاستی برای چه کسانی خوب است ؟

چه سنی برای لابیاپلاستی مناسب است؟

مراقبتهای پس از لابیاپلاستی چیست؟

عمل زیبایی واژن چقدرطول میکشد؟

لابیاپلاستی با لیزر چگونه است ؟

عوارض لابیاپلاستی چیست؟

آیا لابیاپلاستی درد دارد؟

انواع لابیا

لابیا ماژور : لابیا ماژور یا لابیای بیرونی دو لایه پوستی است که از تپه ونوس روی استخوان شرمگاهی الی منطقه پرینه پیوسته دارد. وظیفه آنها پوشش دهی و محافظت از ساختارهای حساس و درونی مانند دهانه واژن، لابیا مینورا و کلیتوریس است.


لابیا مینور یا لابیا داخلی: دو لایه پوست در هر سمت دهانه واژن است که بین لابیا ماژور قرار دارد. لابیا مینور از نظر رنگ و اندازه در بین افراد متفاوت، گوناگون است. لابیا مینور از کلیتوریس به سمت پایین در هر دو طرف دهانه واژن کشیده شده است.


انواع جراحی پلاستیک که جهت زیباسازی واژن و ترمیم واژن و جوانسازی واژن سپریدن می شود، عبارتند از :


مونس پلاستی:جراحی است که به فروتنی پوست شکم بر روی منطقه تناسلی و یا ابهت سرنوشت بالای منطقه تناسلی (تامی تاک) گفته می شود

واژینوپلاستی: نوعی جراحی زیبایی است برای زیبایی مهبل

هایمنوپلاستی

لبیوپلایستی

افزایش G- spot

برداشتن پوست یا روکش کلیتوریس

فرونوپلاستی

پرینوپلاستی


هزینه عمل تنگ کردن واژن و خرج جراحی لابیاپلاستی :

در کلینیک های گوناگون بر بنیاد  موقعیت مکانی و انصاف کارآزموده زنان متفاوت است ، اما نزدیک بها بین ۱/۵ میلیون لغایت ۳/۵ میلیون تومان در سنه ۱۳۹۷ است .


عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره خطر دارد؟

عمل زیبایی لابیا ها یا همان لابیاپلاستی را دختران باکره می توانند سپریدن دهند ، زیرا لابیاپلاستی بخش بیرونی واژن است و ربطی به پرده بکارت ندارد  و هایمن هیچ آسیبی نمی بیند.  به ذکر دیگر لابیاپلاستی یک نوع جراحی زیبایی واژن است که به هدف حقیر کردن لابیا ها با به کارگیری لیزر چهره می گیرد.


عده ای از دختران بعد از بلوغ و به دلیل ژنتیکی لابیاهایشان بیش از حتماً بزرگ است. طوری که به علت رشد بیش از حد نمی توانند جامه های تنگ و شلوار های جذب بپوشندو این فرمایش مایه تفریق خودباوری شان می شود. با به کارگیری لابیاپلاستی می تاب لابیاها را ترمیم و زیباسازی کرد.


چه کسانی به لابیاپلاستی نیاز دارند؟

عده ای امیدوار هستند بتوانند با این جراحی ها، رضایت جنسی خود را افزایش دهند اما رغبت جنسی ارتباطی به اندازه لبهای حقیر تناسلی ندارد.


عمل لابیاپلاستی یک شیوه جراحی ترمیمی زیبایی برای شکل دادن به لبه های داخلی واژن (labia minora)، لبه های بیرونی (labia majora) و یا هر دو است که لبه های داخلی کلیتوریس و دهانه واژن را پوشش می دهند. لبه های بیرونی، منطقه اطراف واژن را ساختن می دهد.

لبه های دهانه ی واژن ممکن است به علت رابطه ازدواج ، مقاربت جنسی، زایمان، ژنتیک و یا افزایش سن، کشیده شده و نامتقارن شوند.


چین و چروک دستگاه تناسلی در نسوان امری طبیعی به حساب می آید ، لذا این انگار اشتباه می باشد که براثر خویش ارضایی این  امر رخ دیتا باشد .


سن مناسب برای عمل لابیاپلاستی

عمل زیبایی لابیا محدودیت سنی ندارداما بهتر است بعد از بلوغ و سن ۱۸ سالگی سپریدن شود. افرادی که لبه های درونی و بیرونی بزرگی دارند و به همین دلیل از شکل ظاهری واژن خود لذت نمی برند، کاندیدهای مناسبی برای عمل لابیاپلاستی هستند.


لبه های کبیر واژن شدنی است در طی مقاربت جنسی، ورزش یا حتی ابهام شلوار جین مایه درد شود. نسوان جوان و بالغی که در سلامتی کامل هستند برای این جراحی پسندیده می باشند. این جراحی به قصد افزایش لذت جنسی و رضایتمندی طراحی نشده است.

آیا می‌توان عمل لابیاپلاستی را در طول بارداری سپریدن داد؟

به دلایل مختلف نمی تاب جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی  را در درازا بارداری انجام داد. یکی از این دلایل بیچارگی به بیهوشی عمومی حین عمل لابیاپلاستی است .همچنین به انگیزه دگرگونی ها هورمونی شدید، اندازه  لابیا در درازا بارداری تغییر می کند و سررسید مناسبی برای انجام لابیاپلاستی نیست.


آیا عمل لابیاپلاستی باعث افزایش رغبت جنسی می شود؟

اگر هدف شما افزایش خوشنودی جنسی است، باید با جراح خود در مورد سایر شیوه های جراحی زیبایی واژن گفتگو کنید. جراحی لابیاپلاستی تنها جراحی زیبایی که بر روی واژن انجام می شود، نیست.


به عنوان نمونه جوانسازی واژن برای سفت کردن نواحی درونی و اطراف واژن که در درازا زایمان تحت کشش قرار می گیرد، لیفت واژن با نخ و غیره نیز اتمام می شود.


برخی از پزشکان معتقدند که جوانسازی واژن لذت جنسی را برای هر دو طرف افزایش می دهد.

خطرات عمل لابیاپلاستی

کنگره آمریکایی متخصص زنان و زایمان مخالف جراحی های زیبایی واژن هستند. این گروه اظهار داشتند که خطرات این جراحی اغلب از مزایای آن است.


برخی خطرات عبارتند از:


عفونت

خونریزی

بی حسی موقت

عدم تقارن بین لبه های درونی و بیرونی واژن

تغییرات رنگدانه

کاهش حس در آن منطقه

درد

تشکیل اسکار اضافی (به شکل گوشت اضافی در منطقه ی جراحی به هستی می آید)

هماتوم (باز شدن عروق خونی موجب خونریزی محلی یا لخته خون در آن منطقه می شود)

چروک شدن پوست

اختلال در عملکرد جنسی

در مواردی هم ممکن است  کمی تورم وحساسیت در زمان نزدیکی ایجاد نماید که پس از طی شدن زمانی برطرف می شود .

آمادگی های لازم پیش از عمل لابیاپلاستی

بهتر است که حداقل یک هفته پیش از جراحی لابیاپلاستی ، سیگار کشیدن و مصرف الکل را متوقف کنید. با متخصص نسوان و زایمان خود در مورد طریق های تند تر ترک سیگار صحبت کنید.


جراح پلاستیک یا کارآزموده زنان و زایمان احتمالا از شما بخواهد که مصرف داروهای خاصی مثل آسپرین، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID ها) و رقیق کننده های خون را که می توانند خطر خونریزی را افزایش دهند، متوقف کنید.


برخی از داروهای گیاهی و ویتامین ها، از جمله ویتامین E، اسید های چرب امگا ۳، چای سبز و جینکوبیلوبا نیز شدنی است خطر خونریزی را در طول و پس از جراحی زیبایی واژن افزایش دهند. شب قبل از جراحی لابیاپلاستی رابطه ی جنسی نداشته باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۰
مصطفی پیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی