آموزش رابطه زناشویی بلاگ

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی

آموزش رابطه زناشویی بلاگ

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی , رابطه زناشویی و مطالب مفید در این زمینه قعالیت دارد
پیوندها
جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲ ق.ظ

درد و رابطه زناشویی

همه زوجین به تعقیب یک رابطه جنسی خوب هستند ولی گاهی اوقات رابطه جنسی به جای لذت، دردآور است، به گزیده تر برای زنان. مطمئنا اگر در هنگام رابطه‌ی جنسی پرماسیدن درد کنید، گرایش تان را به یکدلی ی عمل جنسی از دست خواهید داد. درد اثناء رابطه جنسی یکتا از موارد رایج در میان زوجین است که معمولا بر نشان یک دشوار فانی استقرار شده و قابل بهبود است.


 


علت دانستن درد در رابطه ی و مسیر حل آن


- عدم آماده سازی و پیشنوازی


اغلب رابطه جنسی خشن و سریع، عدم آماده سازی و پیشنوازی اسبق و دلیل روانکاری ایجاد درد در زنان است. اغلب زنان برای این که آمادگی دخول را پیدا کنند نیاز به 10 لغایت 15 دقیقه قبل نوازی دارند.


 


-عفونت


درد در حین رابطه جنسی می‌تواند به علت عفونت باشد که با ترشحاتی نیز به اتفاق است. اگر ترشح سفید، چگال و فوق العاده خارش دار است احتمالا عفونت قارچی است، رشد بیش از بی گمان مخمرهایی که به طور معمول در واژن تکثیر می شوند.


 


باکتری واژینال، که معمولا مایل به خاکستری است، ترشحات آبکی بوده و بوی ماهی می دهند. بیماری های مقاربتی نظیر سوزاک یا کلامیدیا که بیشتر هیچ پرتو ای ندارند اما می توانند مایه برپایی درد لگنی و ترشحات زرد مایل به سبز شوند.


 


راه حل: به رهنمود دکتر دویک برای معاینه به پزشکتان مراجعه کنید. با این که در هر زاویه کناری می توانید یک کرم برای درمان عفونت قارچی پیدا کنید ولی بهتر است از طریق صحیح وارد شده و برای دکترتان توضیحات لازم را ارائه کنید تا از شفا خویش مطمئن شوید.


 


- خشکی واژن


هنگامی که یک زن تحریک می شود، سرنوشت های گوناگون اندام تناسلی اش کمی متورم می شود و مایعی به طور طبیعی از درون واژن تراوش می شود. به همین ترتیب  به حفاظت از یک زن در طول رابطه جنسی کمک می کند.بدون این مکانیسم های محافظت طبیعی، بافت واژن ممکن است خشک و نازک باشد و مایه اصطحکاک ناخوشایند یا حتی جراحت شود.متاسفانه خانم هایی که چنین مشکلاتی دارند، درد را تحمل می کنند. این پیشه مایه تشدید درد می شود.


 


راه حل: از پمادهای اخص روان کننده برای مقاربت استعمال کنید. و یا 20 تا 30 دقیقه پیش از مقاربت به عشق بازی بپردازید.


 


- آلت بزرگ مرد


درحالی که مردان نگرانی های زیادی بابت حقیر بودن ابزار تناسلی شان دارند، بسیاری از نسوان از زیاد کبیر بودن دست موزه تناسلی همسرشان گلایه می کنند. بزرگ بودن ابزار تناسلی درگذشت چه به لحاظ کلفت بودن چه بلند بودن، می تواند رابطه ی جنسی را دردناک کند.


 


راه حل: از یک کارآزموده جنسی کمک بگیرید. الی متوجه شوید که چه در چه چگونگی و پوزیشنی و یا ریتمی رابطه ی جنسی راحت تری را خواهید داشت.


 


- کیست تخمدان


درد تیر مهلک زیاد شدید قبل از ارگاسم می تواند نشان کیست تخمدان باشد که شریکتان حین رابطه تصادفی به آن ضربه وارد کرده. وجود یک کیست پر از مایع در تخمدان غیر معمول نیست و اگر لمس شده یا فشاری به آن وارد شود حتی از طریق واژن ممکن است درد بگیرد.


 


راه حل: اگر حین رابطه ضربه ای حس کردید حتما با پزشکتان مشورت کنید. پزشک شما با آزمایش ها لازم کیست را تشخیص داده و گذرگاه های درمانی را پیش پایتان می‌گذارد.


- نارسایی واژینیسموس


زن در ابطه ی جنسی می تواند اختلال باشد. زنانی که به پریشانی واژینیسموس روبرو هستند، از تامپون ها، تست های زنان، مقاربت و به طور کلی هر نفوذی به درون واژن شان می ترسند.


 


راه حل: شفا جنسی می تواند دلیل اصلی ترس را کشف کند. و از طرفی با طراحی مراحلی منظم از دخول بدون درد را میسر می کند.


 


- زیر آمدن سطح استروژن


در بعضی دوره های حیات نسوان شایستن درد هنگام رابطه جنسی اغلب است. دو سوم از زنانی که به کودکشان شیر می دهند به علت ذیل آمدن سطح استروژن در تن و در نتیجه ناچیز شدن ترشحات و انعطاف پذیری واژن هنگام رابطه جنسی واژینال و دخول دانستن درد واضحی دارند.


 


توصیه‌هایی به آقایان..


وقتی از زنان سوال می نماییم که آیا در مورد دردشان با شریک زندگیشان گفتگو می کنند یا خیر متوجه می شویم که بیشتر آن ها مشکلشان را با شریک زندگیشان در میان نمی گذارند و بعضی دانستن می کنند شوهرشان اهمیتی به این جستار نمی دهد پس لزومی به گفتن نیست. برخی نگران این هستند که حسشان نامعقول باشد و یا نمی خواهند حس و حال رابطه را ویران کنند.


 


بنابراین بهترین پیشه است که مردان پیش قدم شده و در این زمینه از شریک زندگیشان سوالاتی بپرسند لغایت به استجابت های راستی برسند. باید به او اطمینان بدهید که همیشه به فکرش هستید و اگر مشکلی قبل می آید می خواهید آن را حل کنید. اگر همسرتان به هر دلیلی در زمان رابطه جنسی درد دارد باید در این مقوله نرمش پذیر باشید و نیازی نیست در هر رابطه جنسی حتما دخول داشته باشید و می توانید با رابطه جنسی دهانی یا مشت و مال ارضا شوید.


 


اگر در پوزیشن خاصی احساس درد دارد گوشه خود را تغییر دهید تا بتوانید به بهترین حالت برسید. اگر حرکاتتان در رابطه واژینال خیلی سریع است بهتر است سرعت آن را کاهش دهید مگر در موارد استثنایی که بخواهید رابطه جنسی خشن را تجربه کنید و حتما از اراده همسر خویش مطمئن شوید و فقط به اندیشه لذت خود نباشید و از لوبریکانت زیادی کاربرد نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۶
مصطفی پیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی