آموزش رابطه زناشویی بلاگ

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی

آموزش رابطه زناشویی بلاگ

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی

بلاگ کوچکی برای آموزش مسایل زناشویی , رابطه زناشویی و مطالب مفید در این زمینه قعالیت دارد
پیوندها

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲ ق.ظ

درد و رابطه زناشویی

همه زوجین به تعقیب یک رابطه جنسی خوب هستند ولی گاهی اوقات رابطه جنسی به جای لذت، دردآور است، به گزیده تر برای زنان. مطمئنا اگر در هنگام رابطه‌ی جنسی پرماسیدن درد کنید، گرایش تان را به یکدلی ی عمل جنسی از دست خواهید داد. درد اثناء رابطه جنسی یکتا از موارد رایج در میان زوجین است که معمولا بر نشان یک دشوار فانی استقرار شده و قابل بهبود است.


 


علت دانستن درد در رابطه ی و مسیر حل آن


- عدم آماده سازی و پیشنوازی


اغلب رابطه جنسی خشن و سریع، عدم آماده سازی و پیشنوازی اسبق و دلیل روانکاری ایجاد درد در زنان است. اغلب زنان برای این که آمادگی دخول را پیدا کنند نیاز به 10 لغایت 15 دقیقه قبل نوازی دارند.


 


-عفونت


درد در حین رابطه جنسی می‌تواند به علت عفونت باشد که با ترشحاتی نیز به اتفاق است. اگر ترشح سفید، چگال و فوق العاده خارش دار است احتمالا عفونت قارچی است، رشد بیش از بی گمان مخمرهایی که به طور معمول در واژن تکثیر می شوند.


 


باکتری واژینال، که معمولا مایل به خاکستری است، ترشحات آبکی بوده و بوی ماهی می دهند. بیماری های مقاربتی نظیر سوزاک یا کلامیدیا که بیشتر هیچ پرتو ای ندارند اما می توانند مایه برپایی درد لگنی و ترشحات زرد مایل به سبز شوند.


 


راه حل: به رهنمود دکتر دویک برای معاینه به پزشکتان مراجعه کنید. با این که در هر زاویه کناری می توانید یک کرم برای درمان عفونت قارچی پیدا کنید ولی بهتر است از طریق صحیح وارد شده و برای دکترتان توضیحات لازم را ارائه کنید تا از شفا خویش مطمئن شوید.


 


- خشکی واژن


هنگامی که یک زن تحریک می شود، سرنوشت های گوناگون اندام تناسلی اش کمی متورم می شود و مایعی به طور طبیعی از درون واژن تراوش می شود. به همین ترتیب  به حفاظت از یک زن در طول رابطه جنسی کمک می کند.بدون این مکانیسم های محافظت طبیعی، بافت واژن ممکن است خشک و نازک باشد و مایه اصطحکاک ناخوشایند یا حتی جراحت شود.متاسفانه خانم هایی که چنین مشکلاتی دارند، درد را تحمل می کنند. این پیشه مایه تشدید درد می شود.


 


راه حل: از پمادهای اخص روان کننده برای مقاربت استعمال کنید. و یا 20 تا 30 دقیقه پیش از مقاربت به عشق بازی بپردازید.


 


- آلت بزرگ مرد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۰۲
مصطفی پیرزاده